JAG ÄLSKAR LIVET

2012-05-17 / 15:19:53
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer








Hade en riktigt mysig kväll tillsammans med Evelina och Johanna igår. Vi åt gott i stort sett hela kvällen. Vi tog en kvällspromenad som jag var skeptisk till i början men det var väldigt skönt att komma ut.
Idag blev jag väckt spontant för att hänga med mamma hela dagen. Hon och pappa hade bestämt att jag skulle få en klänning idag, vilket jag blev jätteglad för. Så vi har fram tills nu vart på diverse ställen, Lundsbrunn, mormor och elins där jag hittade en klänning som jag är helt kär i. Tusen tack! ♥

Idag läggs allt plugg åt sidan och jag ska bara njuta av ledighet för en stund. Ikväll blir jag hemma med familjen, vi tänder grillen och äter gott. Men innan ska vi se om pappa och farfar slår till med storvinst!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0