Kusindag

2012-05-07 / 20:32:16
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagen har gått i ett verkligen men åh vilken toppenstart jag har haft på min vecka! Skolan gick någonlunda snabbt och sen åkte jag dirket hem för att plugga. En stund efter att jag var klar kom Maria och hämtade mig. Vi gick femman och pratade av oss lite. Sen köpte vi med oss tacos hem till mormor och nu är jag hemkommen. Det är verkligen dessa dagar man minns. Spontana men ack så sköna! Jag längtar tills jag kan slänga med mig lite käk och ta bilen till mina farföräldrar. Om ngr månader så!
Nu ska jag göra lite tyska och sen blir det film. Imorgon väntar projektredovisningar för alla treor. Om ett år är det jag, herregud!
Cya Anna!
En jul för många år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0