Mors dag

2012-05-27 / 20:05:14
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Idag är det mammornas dag.
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket min fina mamma betyder för mig. Vi kan prata om allt med varandra och jag skäms inte för att vända mig till mamma. Hon lyssnar, förstår och ger råd. Hon finns där och ser om man mår dåligt. Du är min bästa vän. Jag är så glad att du gick till dansen och träffade bonnapojken. För hade du inte gjort det hade jag inte funnits och då hade inte jag haft äran att ha dig som min mamma. Även fast jag inte alltid visar hur mycket jag tycker om dig så göra jag det. Jättemycket.
Kort sagt, du är min klippa och jag älskar dig så himla mycket!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0