Sommarlängtan

2012-05-09 / 17:16:51
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ligger och lyssnar på Evelinas sommarlista och jag längtar ngt fruktansvärt! Det enda jag hade kunnat önska är ett körtkort, fy sjuttan vad gött det hade varit! Jaja allt kan man inte få här i världen. Dagen har varit väldigt jobbig om jag ska vara helt ärlig. Engelska nationella hela morgonen som gjorde att jag blev helt slut. Sen var det föreläsning på det och till sist en tung religionslektion. Det sorgliga är att dagen tar ju inte slut där utan jag har pluggat nu och är inte klar. Jag fullkomligt älskar livet ibland. Jag blev väldigt antig här kände jag men så anti är jag inte. Det är trots allt sommar snart!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0