En helt vanlig torsdag

2012-11-08 / 20:37:54
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Pluggkänslan bara infann sig i eftermiddag så nu är jag i stort sett klar med geografi-sammanfattningen vilket känns väldigt skönt.
Har haft en härlig dag, håltimman spenderade jag med två helt underbara tjejer. Evelina och jag köpte med lunch hem, färsk pasta och köttförsås. Efter sitt prov dök Becka upp och det blev en härlig stund till skillnad mot den äckliga skolmaten. Strömming till ungdomar, hur tänkte de där liksom?
Har även spenderat några timmar i bilen. Fixat farsdag present till far min och köpt mig en härlig stickad kofta.
Nu ska jag ta en härlig dusch! Fortsatt trevlig kväll.
Cya Anna!
 
 
TA MIG TILLBAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0