Fars dag

2012-11-11 / 18:48:00
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Min fars dag blev inte som alla andra. Ni vet då man åker hem till farfar och myser med släkten. I år har saker och ting förändrats i och med jobb och ibland får det gå före. Dock var det en hängig Anna som gick till jobbet idag så imorgon blir jag hemma från skolan. Därför kryper jag ner i sängen nu med halstablett och nässpray i högsta hugg.
Cya Anna!
 
 
Jag och min underbara pappa!
Han som alltid står ut med sin jobbiga tonårsdotter(vuxna dotter). Du finns alltid där för mig och jag vet att jag alltid kan vända mig till dig. Oavsett vad jag har gjort så står du på min sida.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0