Sunday

2013-04-07 / 16:08:04
Kategori: - 0 Kommentarer

Helgen har varit så himla bra och mysig. Fredags fyllde bror min år. Jag hängde med mamma, hittade studentklänning, åt hallon och glass samt umgicks med härligt folk på O'lerays.
Igår hittade jag klänningar till mormor, kollade fotboll och käkade oxfilé då de var kalas-time.
Just nu ligger jag i sängen och slappar en stund. Har jobbat och pluggat några timmar. Bokstavligen så somnade jag i boken(geografi, kanske inte så konstigt), så tänkte jag kunde ta en powernap kanske de går bättre sen.
Ikväll ska jag käka tacos, plugga lite till och ta en svängom på skipbo med min bror.
Ha det fint!
Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0