Home at last

2013-08-31 / 16:48:28
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Efter två veckor med inspark är det skönt att nu landa hemma med familj och vänner. Igår blev det en sväng till matfestivalen med Evelina. Vi avrundade kvällen med film och mys.
Idag har jag tagit en lång sovmorgon i min egna säng, pluggat, städat och ätit lunch med mormor. Har även inventerat vad jag har och inte har när jag väl ska flytta sen. Undra om det var jag eller mormor som tyckte det var roligst?
Mamma har nu kommit hem efter jobbet.Jag ska pröva en ny förrätt och efterrätt samtidigt som mamma ska grilla kyckling till varmrätt. Sa jag att jag tycker det är underbart att vara hemma med familjen. God mat, vin och choklad.
Cya Anna!
 
 
Hittils älskar jag allt som har med högskolan att göra samt pänningen över att flytta
men nog minns jag de underbara sommardagarna. Speciellt denna.
Familj, sommar, bad och sol. Fina tider..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0