20 år

2013-01-30 / 17:15:15
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag är så stolt över mina föräldrar som idag har hållt ihop i 20 år. De börjar allt bli lite gamla nu. Nej så ska man inte säga, för var dag som går så älskar jag dem mer även om vi inte alltid är ense. Jag inspireras av deras kärlek till varandra och att de trots allt har stått ut med varandra genom dessa år. Ett löfte de givit mig är att alltid kämpa för sin kärlek vilket för mig är oehört viktigt.
Under dessa år har ni skapat något fint. En familj. Ni har gett oss möjligheter, vägledit oss, stöttat oss och älskat oss. Ni finns där ni vi barn behöver er som mest. Jag är glad att mamma föll för bonna-pojken. Att de ville leva med varandra. För om de inte hade velat de hade jag aldrig suttit här idag med min underbara familj och släkt.
Ikväll blir det tre-rätters och kanske kan jag trolla fram en present.
Grattis mor och far.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0