LAGER 157

2013-07-24 / 17:40:00
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
 Meningen med denna dag var att mamma och jag skulle njuta av sol och bad i Hjo. Så blev dock inte fallet. Solen hade svårt att visa sig och vi kände att de skulle bli en aning kallt. Därmed styrde vi bilen på Gällstad och Lager 157. Vi skulle titta och göra en utflykt. Det var meningen. Men som sagt. Att enbart titta är inte vår grej och hem kom vi med många nya kläder. Samtidigts som jag fick en anledning till att städa garderoben. Med andra finns det plats för shopping i London också!!
Nu ska jag njuta av serier som jag inte sett på ett tag och slänga på en rulle. Med andra ord känner jag för mys. Tänk om man hade någon att mysa med också. Åh då skulle dagen få en guldkant.
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0