Rocka billy

2013-06-29 / 14:37:30
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Två jobbbarveckor är nu gjorda och tiden den bara flyger förbi. När man träffar kompisar och planerar saker man kan göra ihop inser man att tiden är tajt och knapp. Men en vistelse till Liseberg är inplanerad och förhoppningsvis ska vi försöka boka in en weekend till Barcelona eller liknande.
Igår spenderade jag kvällen med mina underbart härliga arbetskamrater. Vi grillade hemma hos chefen och dansade sedan vidare till rocka billy festivalen. Kanske inte min grej. Men vad gör det när man har cider och goda vänner. Nu ska jag mysa med familjen som nyss kom hem efter några dagar borta och ikväll myser jag till det med dem bästa tjejerna i världen.
Cya Anna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0