Dagarna springer förbi

2013-05-31 / 22:13:12
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagarna springer förbi och imorgon är det endast fyra dagar kvar till studenten. Känslan inom mig är lite "all over the Place". Det är en dag som jag längtat till i en evighet men nu när den är så nära blir det nästan jobbigt. Man reflekterar över stunder som nu blir det sista. Idag var exempelvis sista gången jag åt i matsalen och sista gången jag hade en lektion med min klass. Jag ryser när jag skriver detta. Det är sorgligt att man ska inse först nu hur mycket man tycker om sin klass. Istället för att älska varje sekund i tre år har man stört sig på flera saker. Vilket jag ångrar nu. Men jag ska njuta av dessa sista dagar till fullo. Studenten ska bli den bästa dagen i mitt liv!
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0