Jag börjar undra

2013-05-23 / 21:43:13
Kategori: - 1 Kommentarer

Jag känner inte igen mig själv längre. Fick ett riktigt vredesutbrott idag från ingenstans, allt kändes bara skit. Men efteråt så mådde jag bara dåligt och skämdes över vad jag gjort.
Jag vet inte om det är för mycket känslor just nu så man inte riktigt vet vart man ska ta vägen. Student, sista provet, jobb, tio-dagars och alla firanden. Samtidigt som man ska hinna med livet runtomkring! Åh jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Är så himla exalterad och vill verkligen att det ska bli perfekt så att det nästan blir jobbigt. Jaja, andas blir nog min nya strävan. Mediterar kanske, de fungerar ju för buddhister så kanske ska börja med det jag också;)
Cya Anna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss fina du, vet hur du känner! Allt löser sig i slutändan! :) meditation kanske skulle funka för båda två?! Vi ska inte satsa på buddhism då? ;) <3

Svar: ja jag vet men ibland känns det verkligen inte så! :) jo jag tror seriöst det, fast efter att ha sett en dokumentär med buddhism så står jag gärna över ;) <3
Anna

2013-05-25 / 08:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0