Mer än något annat

2013-05-16 / 22:11:11
Kategori: - 0 Kommentarer

Under bilturen ikväll vräker Evelina ur sig att hon vill ha en kille.
Jag vill liksom hon ha en kille jag man mysa med, någon jag krama så hårt tills han inte längre kan andas. En kille som älskar mig.
Men på något sätt har jag accepterat att så är inte fallet. Det kommer komma en dag då de sker. Men den dagen är inte nu.
Jag är lycklig ändå. Jag har underbart fina vänner. Jag har en fantastisk familj. Jag har allt men en detalj saknas. Men jag kan klara mig utan den nu. Men den dag det väl är dags, är du mer än väl välkommen in i mitt liv. För jag kommer vänta på just dig. När den dagen är kommen kommer jag vara mer än redo. Men för nu är de okej att situationen är som den är. För de kommer en dag då de är min tur att hopplöst förälskad. Tills dess kommer jag njuta med mina vänner.
Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0