Mysig kväll

2013-05-25 / 00:48:43
Kategori: - 0 Kommentarer

Mitt sista prov på Västerhöjd och gjort. Kort sagt skönt. Någon vidare förklaringen behöver ej ges.
Därefter var jag ex till brudgummen på eftermiddagens stundade vigsel mellan Adam och Malin.
Hann dessutom införskaffa mig en klänning och smink inför studenten. Usch det är rena rama rånet att fixa denna dag.
Därefter blev det grillning med familjen och Evelina. Kvällen spenderade vi sedan i Tibro där damerna tog sin första vinst. Tillsist avnjöt vi utsikten i Hjo. Åh vad jag gillar Er. Äntligen kan jag börja fira att jag ska ta studenten på riktigt.(även om det är en redovisning kvar)
cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0