När folk inte har ett liv

2013-10-07 / 18:52:36
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Helgen var fullspäckad med roliga aktiviteter. Jag hade sett fram emot det länge. Jag körde hem mot Skövde i fredags eftermiddag med höga förväntningar och ovetandes om vad som skulle ske på natten. Hade så sjukt kul med jobbet och gick vidare till harrys efter thaihouse. Väl där festade vi loss en timma ungefär innan jag blev av med mobil och körkort. Till svars från vakterna får jag höra att detta pågått en längre tid och att de inget kan göra. Jo tjena! STÄNG krogarna för ett tag och låt stölderna dö ut.
Helgen har jag sen dess spenderat i telefonsamtal känns de som. Brev och papper som skickas hit och dit. Men sånt är livet när man är vuxen.
Nu är de ny vecka och nya möjligheter. Som exempelvis att jag blir 19! 
Cya Anna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0