-

2014-02-18 / 22:50:07
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Halloj! 

Jag hade påbörjat ett väldigt långt inlägg som det inte riktigt fanns någon klarhet i så jag lade ner det när telefonen ringde och jag istället kunde prata bort mina känslor. 

Har haft en mycket lärorik dag, allt från att gemensamma måltider med familjen leder till att barnen lyckas bättre i livet till hur lång tid de tar att städa upp efter att en saftkanna åkt ut. Dessutom har jag än en gång blivit påmind om hur beroende jag är av min bästa vän där hemma. Ibland undrar jag hur du står ut. Men tack! 

Till sist vill jag avsluta detta inlägg med en fundering som vi hade en diskussion om på dagens föreläsning, de är skillnad mellan de som växer upp idag och de som växte upp förr. Men frågan är om de är en positiv eller negativ skillnad? Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar! 

Cya Anna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0