Nystart

2014-02-17 / 19:18:20
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
27/12-2013 var sist jag skrev. Vad ska jag säga? Det har liksom inte riktigt funnits någon tid i livet till att blogga, fullt upp med allt annat. Som att plugga, umgås med vänner och familj, jobba och bara försöka hinna njuta av livet. Men efter flertalet klagomål och önskemål sitter jag nu här igen. Ska jag vara helt ärlig vet jag inte om jag kommer få några läsare men vad gör det när jag har en trogen läsare som har varit inne här i princip varje dag trots att hon vet att jag inte skrivit något. Nämligen min mamma. Så mamma detta är mest för din skull. För att du ska få läsa något roligt. Roligt vet jag inte om de är men alltid något.
 
Så vad sägs som att ge det en chans igen, varför inte säger jag då?
Hej igen bloggen!
 
Tills vi hörs igen!
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0