Söndagskväll

2014-07-13 / 19:47:09
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Regnet smattrar utanför fönstret, musiken flödar från Spotify och sommarkänslan gick plötsligt över till höstkänslor. Med regnet som öser ner utanför flödar mina tankar lätt iväg mot en grå och tråkig men ack så mysig höst. Dock planerar jag att sommaren skall vara många månader till.
 
Jag har haft en mycket fin och lugn helg. Fredagen spenderade jag i goda vänners lag. Grillen tändes och skrattet låg fint över altanen fram mot småtimmarna. Ni vet en sån där riktigt fin sommarkväll som avslutades med sällskapsspel som är mycket underskattat. Igår tog jag en lång sovmorgon, spenderade några timmar i solstolen där jag somnade lite för länge. Eftermiddagen spenderade jag på landet hos farfar min. Det bjöds på grillat, glass och jordgubbar. En mycket fin sommarmiddag. Större delen av denna dag har jag spenderat på jobbet. Det var en sån dag då humöret var bra hela förmiddagen för att sen övergå till lite vassare humörsvängningar och längtan hem blev total. Tur var väl då att det inte var långt kvar.
 
Nu vankas det jobb i början på veckan för att därefter åka iväg på lite minisemster. Det ska bli så kul att få träffa fina vänner igen och njuta av ledighet med fina människor.
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0