Äntligen skiner solen

2014-03-12 / 20:37:32
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Som Sverige har väntat på denna sol. Det ligger något i att lite ljus kan få människan att må så himla mycket bättre. Jag började dagen hyfsat tidigt tillsammans med Mia. Vi skickade in vår inlämning och fortsatte med nästa, hemtentan. Jag har i veckor drömt mardrömmar om denna hemtenta, tänkt på den i duschen, på jobbet i bilen, ja praktiskt taget överallt men nu har jag äntligen tagit tag i den. Jag är inte klar men har lite kvar att skriva och sen blir de finslip. Så mer tid blev de över till familj och vänner. Så se upp rätt som de är står jag utanför er dörr (farmor och farfar borde känna sig träffade där).
 
Åter till solskenet. Mia och jag tog en promenad runt sjön innan föreläsningarna började i eftermiddags. Till en början kände jag, ska vi ut och gå i våra finkläder men åh vad glad jag är att jag gjorde det. Jag koncentrerade mig inte mer på föreläsningen men solskenet och motionsrundan fick mig att må bättre.
 
 
Efter skolan tog vi tjejer oss till stan. Vi ville sitta på den populära bryggan och njuta av solen med vårens första glass. Så blev de inte riktigt. Glass fick vi men vi hamnade i hamnen istället men vi hade allt mysigt ändå.
 
Kvällen har varit lugn och jag skulle kunna gå och lägga mig här och nu. Så tänkte kompromissa. En film i soffan då gör de inget om jag somnar.
 
Ha en fin kväll.
Cya Anna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0