Ett avbrott i vardagen

2014-03-04 / 16:51:38
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Helgen var den bästa på länge. Att umgås med mina närmaste tjejkompisar. Att stå i princip längst fram på i princip världens bästa dj. Helt obeskrivligt underbart. Jag får fortfarande rysningar och gåshud vid tanken av det. När jag hör hans låt på radion eller spotify så vill jag bara ställa mig och skrika. Får ni någon gång chansen att se honom live så gör det! Och stå på dansgolvet!
 
 
 
 
När vi väl kom hem i lördags bar de av mot nästa firande. Nämligen Mello. Likt Evve skrev på sin blogg så är de en svensk tradition och att se de live hade sin charm även om de inte slår Avicii på långa vägar.
 
Söndagen jobbade jag och försökte andas mellan alla nysningar. Förkylningen blev liksom jag trodde ett faktum efter helgen, den börjar bli bättre men i vissa lägen tycker jag nästan att förkylning är värre än magsjuka. Magsjukan går i sinom tid över men förkylning kan vara hur länge som helst.
 
Efter att ha fått ett avbrott i vardagen så kör vi hårt ända fram till sommaren nu med plugg och jobb. Imorgon kväll firar vi Lisa med fest och på fredag rullar jag hem för att träffa efterlängtade vänner, bröder och mormor.
 
Cya Anna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0