Lisa 24!

2014-03-06 / 21:03:16
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Igårkväll firade vi Lisa som blir 24 nästa vecka! Hon hade gjort en jättegod cheesecake med passionsfrukt på samt en kladdkaka med polly i, jag kan säga att man blev några kilo tyngre. Efter gottigheter spelade vi lite caps och drog vidare till akademin. Det var en kväll där jag skulle vilja påstå att hemmafesten var trevligare. Även fast jag var hemma tidigt så kom sömnproblemen krypandes in på småtimmarna, tur var de att jag var ledig idag.
 
 
 
 
Idag har jag haft en lugn och skön dag med sovmorgon till elva. Framåt eftermiddagen kom min kusin förbi. Vi käkade tacos och drog vidare mot stan för att möta upp pojkvännen hennes och därefter gå på bio. Kommer inte ihåg namnet på filmen men bra var den!
 
Har krypit ner i soffan med ett glas vin med jordgubbar som tilltugg för att kika på någon bra rulle. Imorgon vankas de några timmar i skolan innan jag ska träffa en efterlängtad vän.
Cya Anna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Världens bästa firande och världens bästa present! <3

2014-03-06 / 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0