Men jag då?

2014-05-15 / 11:56:00
Kategori: Känslor - 0 Kommentarer
Ibland skulle jag vilja ha en hel ö för mig själv. En ö dit det är enkelt för mig att åka närhelst jag vill. Speciellt sådana dagar då jag helst bara vill rymma från hela omvärlden. Dagar då det känns som hela världen tjatar på en, dagar då jag känner mig som den minsta människan i hela världen, som att ingen ser att jag existerar eller lyssnar till vad jag har att berätta. 
 
För den sista tiden känns det som att precis ALLT i denna värld handlar om just dig. Om alla andra förutom mig. Visst det kanske låter ego, men jag är så jävla trött på att passa upp på alla andra hela tiden. Att tillfredställa alla utom mig själv. "Anna du kan väl fixa det", "Anna ordna det", "Anna gör det", jag lovar en vacker dag kommer jag bara ställa mig och skrika. 
 
I Jönköping får jag vara jag. Alla tar mig för den jag är. Jag accepteras för den jag är. Jag är jag. Och ska jag vara ärlig så känns det underbart. 
 
Detta inlägg kanske inte en enda läsare förstår, men tro mig jag gör det och nu när jag har skrivit det så känns livet lite enklare. Som en sten som lättade från bröstet. 
 
Tills vi hörs igen. 
Anna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0