Påskafton

2011-04-23 / 15:30:30
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
GLAD PÅSK GOTT FOLK!

Påskafton är här, egentligen är det inte en sån speciell dag i mitt hem men det är ändå lite annorlunda mot en vanlig lördag. Dagen har varit ljuvlig. Käkade hotellfrukost i morse tog en promenad med hela familjen, stötte på Eve i bilen. Vinkade som en galning men vet inte om hon såg. Sen käkade vi lite tårta som mormor hade med, mamma och jag skjutsade hem mormor och köpte även en fin påskpresent till Gustafssons som vi ska till ikväll. Stötte även på Josse i jobbuniformen. Hon stod och skrek och skrek men Anna hörde inget till slut så uppfattade jag att det var hon. Önskade henne en glad påsk och trallade vidare.
Resten av dagen har spenderats på altan och brännan har bättras på REJÄLT! Men det gillar vi. Just nu sitter jag i en stor vit tunika och en blå New York keps. Me like. Soft och skönt!

Nu tänkte jag hjälpa modern med tvätten och sen ska jag ta en kall dusch.
Ni får han en bra påsk gott folk så hörs vi. Fira nu i måttlig mängd. Men skratta mycket och njut av det härliga vädret!

Cya Anna!

Bild ifrån Weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0