All you need is love

2011-02-22 / 20:11:55
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Idag är jag inte så jättesugen på att blogga men gör det för mina bloggares skull. Idag har jag varit i skolan. Helt okey ändå men vi blev väldigt djupa där ett tag. Det var lite skrämmande i vissa lägen. Efter skolan hängde jag med Eve ner till stan. Vi hamnade på donken en stund sen bar det av till Lindex och Willys. Efter det så var det dags att åka hem. Vi anländer till bussen och alla vasabarn. Oj. Det är ju hur mkt ungar som helst och alla dessa ska in på bussen. Ja sure. Vi stod i fönsterrutan. Kan inte påstå att jag saknar den tiden. En dag hemma i lugnets vrå. Lite plugg har jag fått gjort. Matte och engelska. Sen nu fick man rycka in och hjälpa brorsan. Nu ska jag titta på en film tänkte jag. First daughter. Har aldrig sett den innan.

Imorgon har jag sovmorgon och den ska utnyttjas till tusen. Jag drar till gymmet en sväng. Sen efter skolan kommer min 9 månader gamla kusin hit. Mysigt värre.

Blev väldigt sugen på en kram nu. En från en härlig vän. Kanske en viss speciell ;)

Cya Anna!

Marlon, dock mkt äldre nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0