De ser ljuset i horisonten

2011-02-23 / 19:37:46
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
En dag har paserat förbi. En dag som inte började så bra. Det gjorde typ att hela dagen blev fail. Ända fram tills nu ungefär. I morse så skulle jag ju som sagt utnyttja sovmorgonen till tusen genom att träna och detta gjorde jag. Det var grymt skönt. Men innan jag kom till gymmet och innan jag kom på min transport till gymmet det vill säga bussen så hann jag med att ramla och detta mitt framför bussen. Score Anna! NOOT!! Usch det var så pinsamt. Skinkan tog i och mamma vad ont det gjorde och det värsta är att det bli värre. Detta innebär nog ett oerhört vackert blåmärke. Det ser vi fram emot. Sen satte jag i handen med så den tog också lite stryk. Med andra ord ingen bra början på dagen. Efter gymmet springer jag upp till stan för att hitta något billigt och bra att ha på sig eftersom att den vita tunikan typ blev förstörd. Hittade det. Begav mig mot skolan träffar vänner som piggar upp en trots att det enda jag såg var negativt. Men det positiva med mina vänner är att det alltid är glada oavsett. Det ser ljuset i horisonten. Tack! Efter skolan åkte jag hem och softa gjorde lite engelska och sen vid fem kom min farbror och hans son. Alltså Marlon. Han är så söt och för skön, alltid glad. Så nu har man lekt av sig lite och drömt om ett syskon. Även fast jag inte vill att det ska ske så kan man drömma elr hur......?

Cya Anna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0