En måndag i fröken Hermanssons liv

2011-02-21 / 16:37:15
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Gör en snabbvisit här. Dagen har bestått utav skola. Jag har träffat min underbara kusin Maria. Åkte hem till de en sväng där jag fick supergod köttfärssås. Det var mysigt att umgås lite och prata rappakalja. Sen har vi ju en släkt som har stora munnar så i stort sett så visste vi ju allt redan. Men det var kul i alla fall. Efter att vi hade släppt av Maria på rese så var hennes mor alltså min moster så snäll så att hon skjutsa hem mig igen. Nu har jag hjälpt mamma att förbereda lite käk. Ikväll tar hon och jag bilen ut till ulvåker för att hämta brorsan och hans polare. Mysigt med lite mor och dotter tid och vi slösar definitivt inte på det då vi bara om några sekunder drar iväg på utvecklingssamtal sen är det ju även lite Familjen annorlunda som vi båda tittar på. Mysigt värre!

Allt för mig!

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0