Lovet står vid min dörr

2011-02-10 / 17:02:26
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Oj oj.. här har statistiken gått neråt. Kan ha och göra med min dåliga uppdatering och idag blir det inte så mkt mer heller. Jag är helt slut helt enkelt. Var i skolan SJU i morse. Allt detta för vår redovisningen av projektet och jag är hemkommen nu. Men det känns helt underbart för nu är allt klart. Redovisning gjord, arbetet är inskickat och vi har lämnat in rapporten. Livet kan ju inte känns bättre just nu. Imorgon är det sista dagen innan lov och vi har inga läxor tills imorgon och över lovet ska jag bara läsa ut en bok. Känns helt okej. Idag ni så blir det
FIESTA!!

Tog Josefins uttryck men jag gillart! (Hoppas det var okej)

Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Erica

shhhh! Inte berätta för nån att vi var i skolan så tidigt sa vi ju ;)<3

2011-02-10 / 19:02:12
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0