Lovin and squeezin all night

2011-07-26 / 16:08:49
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Försöker att njuta utav Skövde de bästa jag kan men just nu är jag så SJUKT trött på det. Allt som har med Skövde att göra! Man kan varenda liten vrå i stort sett. Igår skulle Oskar och jag åkt till Hjo men vädret tillät inte riktigt det så vi drog till stan en sväng och hyrde några filmer. Det blev en lugn eftermiddag på kvällen så jag tog med mig underbaraste Erica på filmen Birdesmaids. SJUKT ROLIG FILM!! Skratta i stort sett hela filmen. En perfekt komedi.
Idag så har Oskar och jag varit på äventyrsbadet i några timmar sen lämna jag av han hos mormor för imorgon drar jag till Göteborg med Erica. Kika på stan och bara ha det allmänt mysigt. Blir toppen! Du är verkligen helt underbar du får mig att skratta och må bra även när det är som värst. Du vet hur du ska göra för att få mig att må bra.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0