Balen på slottet

2011-06-12 / 13:56:25
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har nyss käkat lite lunch, det var grymt gott och jag var sådär extra hungrig med. Idag vakande jag tidigt då min näsa är oerhört täpt så att ligga i sängen var inte skönt. Men nu har det släppt lite, om ca 10 minuter kommer Evelina och Rebecka då cyklar vi vidare mot stan för att få en bra plats på balen! De är så skönt att de bra vädret har börjat titta fram också, det gillar vi. Men det kan få bli lika varmt som de har i Stockholm där de ligger och pressar på stränderna.

Tänkte försöka lägga upp lite bilder från kalaset igår med men det får bli då jag kommer hem. Då har jag hela huset för mig själv, älskar sånt. Man kan gå runt och sjunga hur mkt man vill utan att någon bryr sig!

Bäst att kila.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0