08-03-11

2011-03-08 / 20:01:35
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hejsvejs!

Just an ordinary day. Skola, hem och bara slappa. Försöka komma till ro. Det gick väldigt bra fram tills mamma och pappa börja tjöta sen ringde Maria och då brast jag. Men nu har jag fått så mkt stöd så jag är ju bara dum innerst inne, men sen kan inte jag tycka att det är konstigt att jag är rädd heller. Det är bara imorgon sen smäller det. Gud bevare mig väl!
Hemma idag så har jag bara slappat, nu ska jag försöka få tag i tv:n men det ser inte ut att gå så bra. Hockey är på nu och jag får panik på all sport!

Cya Anna!

En bild på Gustaf från klassresan i 9:an. Du var allt snäll du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0