Bergodalbane dag

2011-03-07 / 19:54:37
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Det gick som förutspått. På torsdag klockan tio så är jag på väg in till operationssalen. Fy jag trodde jag skulle smälla av då hon sa att det blev så. Men på ett sätt elr ett annat ska jag nog klara mig igenom det.
Dagen har inte bestått utav så mkt har varit i skolan, fick reda på två bra besked jag blev även vald till något råd tillsammans med poliktiker. Kan bli intressant, kanske. Efter sjukhuset åkte vi till coop där fick marbou och skvaller hänga med hem. Passa bra tillsammans med lite tårar. Choklad tröstar allt. Jag vet att alla säger att det ska gå bra och någonstans där inne tror jag er, men det som skrämmer mig mest är att sövas och inte veta något att bara se mamma försvinna. Det är mest skrämmande. Att bara somna...

Nu snart är det familjen annorlunda och sen bröjar ett nytt program på tv4. Handlar om små barn som kommer till världen. Tror det hette "En unge i minuten" Vi hörs när vi hörs.

Cya Anna!

Josse och Carro en kväll hos mig!

Kommentarer
Postat av: carro!

hahahaha snygg bild xd du klarar det anna, vi finns här!!! :D

2011-03-07 / 20:49:17
URL: http://whitewall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0