"Plötslig vunnen rikedom ger ingen lycka i längden"

2011-03-15 / 16:57:37
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hej på er!

En vanlig dag har passerat i mitt liv. Skolan är ju en stor del av den naturliga dagen. Det blev en lång dag idag och det tycker vi inte om särskilt inte då vi fick göra vår labb idag och de andra fick gå hem då de förra veckan inte behövde gå över länge. Jag blev arg och sur och just då var jag som tröttast, jag ville hem och bara  lägga mig en stund så det har jag gjort nu. Har även mumsat lite på godiset med! :)
Resten utav dagen blir slapp ska kolla lite på greys nu tror jag sen får vi se om jag ska försöka mig på en dusch idag. Det är ju måttligt komplicerat just nu men snart så kan jag nog duscha vanligt. På fredag är det sjukgymnsat som gäller och på måndag stygnbortagning. Livet går framåt liksom.

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0