Samhäll=inget liv

2011-03-31 / 19:58:52
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Rubriken stämmer. Samhäll=inget liv nästan. Det stämmer ju inte fullt ut men nästan. Jag är så sjukt trött på allt. Orkar ingenting längre. Vill bara åka bort ett tag. Till en annan miljö än detta. Härligare väder. Funderar starkt på att fortsätta spara pengar och typ kolla med Kussen om hon vill ta en tripp på höstlovet elr något. Visst det är långt dit men innan kommer ju andra lov. Plus att man får något att längta till.
Uppdateringen är ju inte den bästa men denna vecka har jag bott i läxböckerna. Samhäll och engelska. Hela dagarna. Idag blev engelskan klar men inte samhällen fick inte göra redovisningen nämligen. Kändes surt men det blir nog bra. Nästa vecka så är det tyska, samhäll och matteprov. Nice! NOOT!! Men jag har valt detta själv och jag ångrar det inte men jag behöver nog sänka mina krav som Erica har sagt till mig redan. Men det är inte lätt. Det vill till att få in det i huvudet. Att det jag gör det duger.
Nog pratat om skolan vad händer mer i livet då? Jo livet knallar på i måndags var jag och Eve på Bake off. Mysigt var det, att bara göra något vi två. Händer ju inte allt för ofta. Imorgon så tar jag med mig mina underbara vänner Erica och Evelina till Stallsiken efter skolan. Där är man ju inte allt för ofta heller. Erica och Eve har kommit på att det finns väldigt god mat på MAX så jag hänger mest på, men i deras sällskap så skadar det ju inte! Sen på kvällen ska jag umgås med Johanna till 100% Eftersom att jag vet att vi båda är godisgrisar så tänkte jag att vi skulle köpa något mumisgt och bara njuta av varandras sällskap. Vi är ju väldigt bra på det. Men jaja.
Resten utav kvällen blir nog chill, tror jag ska slänga på någon film och chilla lite. Man måste ju faktikst göra det ibland.

Innan jag går så måste jag tipsa om denna låten, Chris Medina, what are words. Helt underbar och en fantastisk historia. Värt att ta en titt på.

Cya Anna!

Bokenäs 2010 med 9 Delta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0