Studiedag

2011-03-23 / 16:47:41
Kategori: Allmänt - 2 Kommentarer
Studiedag idag och dagen har verkligen varit studig. Erica och jag bestämmde oss för att göra mitt hus till en pluggstuga och det blev den. Klockan tolv började det och vi har hållt på tills nu och håller på fortfarnade. Måste ge oss beröm. Vi är otroligt duktiga. Även om det inte är det roligaste så blir det kul med dig. <3

Dagen i bilder:









Singoalla monstret i farten! ;)



Hälften kvar efter att Erica varit i farten. (Kanske hjälpte till jag med lite)



En dag med så mkt plugg blir rolig med dig!

Kommentarer
Postat av: carro!

nej men nu blir jag ju stressad....har inte börjat plugga idag än....men asbra med pluggstuga!! :D

2011-03-23 / 17:57:34
URL: http://whitewall.webblogg.se/
Postat av: Erica

vaddå? Singoalla är GOTT!! :D:D (samma sak med chips, OTROLIGT gott!)

plugg blir kul med bra sällskap, du är alltid bra sällskap! :) <3

2011-03-24 / 20:46:05
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0