I love life

2011-05-21 / 10:28:25
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Den 17 var förra gången jag blogga. Oppss. Det var inte meningen men det blev meningen när skolan slänger på oss en massvis av saker hela tiden.
Men om jag ska försöka sammanfatta veckan så, skola, plugg, rehab, 70-årskalas och en helt underbar kväll igår tillsammans med "tjejmys-gänget". Ni är verkligen bäst och jag är så himla glad att jag har er i mitt liv! Jag älskar er!
I vilket fall som helst så väntade jag, Eve och Erica på Johanna efter skolan igår. Vi åkte och storshoppa på Coop. Vi styrde kosan hem mot mig, väl här så spenderade vi hela dagen/kvällen på altanen, vi lagade mat, vi skratta, vi var knäppa, vi myste, vi spelade spel vi körde jag har aldrig, sannig och procent. Vi gjorde allt som hör en sommarkväll till helt enkelt. Grymt härligt!

Lånar lite bilder från Johanna.

Jag älskar er!

Ikväll är det party här igen så jag ska springa ner och hjälpa mamma nu.

Cya Anna!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0