The family love

2011-05-13 / 22:12:31
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tjingtjong!

Dagen har spenderats i skolan först några timmar, sen med min mor och min mormor. Vi har förberett inför morgondagen men vi har även hunnit stoppa i oss massa godsaker exempel när jag kommer hem så står det kebabsallad på bordet, det var oerhört gott och fräscht! Även en biskvi slank ner, vad var det mormors väninna sa, "när katterna är borta dansar råttorna på bordet" hehe sorry guys.

Efter städande, och tvättande så fick jag en konstig längtan efter min far som inte var hemma vid tillfället men som tur var så kom han strax efter. Vet ej vad det var men det typ högg i magen efter honom. Det var väldigt läskigt och man fick som något bevis på hur mkt han betyder för mig och att jag älskar honom otroligt mkt!!!♥
Det är en skrämmande känsla egentligen att en person som inte finns där för just tillfället att man bara kan känna i kroppen saknaden efter personen i fråga. I detta fall min far. Det var läskigt men på något sätt väldigt coolt ändå för då inser man verkligen hur mkt personen betyder för en och hur mkt man kan sakna den bara efter några timmar. Kärleken till mina föräldrar är OTROLIGT STOR och utan dem så vet jag inte riktigt vad jag skulle göra. Tänk liksom den dagen jag inte har deras famnar tillgodo längre? Nej usch, det var hemskt att jag ens börja tänka så. Nu får jag sluta. Men det finns ju en poäng i det, för förr elr senare sker det dock ska jag dö innan dem. Önska mig lycka till!
Nej men nu blev det kanske lite deppigt men min blogg och mina tankar. Detta nuddar faktikst mina tankebanor ibland, att den dagen då man står utan föräldrar kommer komma och den dagen vågar jag inte ens tänka på hur den kommer se ut mer än att min kinder kommer bestå av tårar.

Som sagt ni får ursäkta tankarna men det nuddade min hjärna och jag ville skriva av mig. Vill ni själva lätta era tankebanor så är ni fria till det. Det finns ju ett kommentarsfält.

Cya Anna!



Weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0