Grekland 2012

2012-08-18 / 16:16:00
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har vart iväg på en drömsemester. Vi bodde på ett paradis med all-inclusive. I början fick jag lite panik då jag tyckte att det var för lyxigt för min stil. Klädkod och möjlighet att hämta mat och dricka jämt. Ett ställe med hög klass. 
Vi har haft underbara dagar vid vattnet och vid poolen. Upp mot 38-40 grader varje dag. 
Det var en välbehövlig semester efter ett långt år i skolan och sju veckors jobb. Att få sola, bada och umgås med de man älskar. Ta mig tillbaka... 
 
 
Resan startade på Landvetter med frukost.
 
 
Underbara kvällar med utsikt mot vattnet. 
 
Lata dagar vid stranden. 
 
 
 
En tur till Chania. Mormor fick återuppleva gamla minnen. 
 
 
 
 
 
 
 
Paradiset. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0