Det sjukaste som hänt i mitt liv

2012-12-08 / 17:22:57
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag har levt i 18 år och under dessa år har många saker skett och riktigt allt vill jag kanske inte lägga ut här, hehe...
Men för en vecka sen exakt idag så gjorde jag något som jag funderat på ända sen den dagen jag började köra bil. Jag gick och köpte mig en egen bil. En egen bil. Min lilla pärla som hela denna vecka har klarat snöstormen och tagit mig fram. Det är bland de sjukaste jag gjort, köpt mig en bil.
Känslan av att äga bil, plugga och jobba känns på nått konstigt sätt så himla stort. För första gången i livet känner jag mig vuxen och det är en utav de bästa känslorna i livet.
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0