JULLOV

2012-12-28 / 17:40:00
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lov ska innebära att ta dagarna som de kommer och det har jag verkligen gjort och kommer fortsätta att göra. Jag är enormt trött och det enda jag i stort sett vill göra är att sova. Vilket jag gör, tidigt. Jag kommer ju gärna tillbaka någonlunda utvilad.
För att gå tillbaka lite i dagarna så hade jag en underbar julhelg. Jag umgicks med familjen och fick mycket fint i julklapp. Man märkte att jag var bilägare i alla fall och dessutom att jag tagit mig över 18-års strecket. Men vad gör det, toppen att ha den dagen jag verkligen kommer flytta. Natten till annandagen spenderade jag med vänner på Husarens dansgolv, det resulterade i en bra utgång.
 
 
Annandagen åt vi lite till och kvällen spenderades i sängen framför en film.
Igår tog jag en lång sovmorgon, bakade med lillkusinen och bjöd familjen på trerätters. En härlig dag helt enkelt.
Idag har jag tagit mig ner till rean med bröderna. Morgonen började knagligt men på staden lös skenet upp till solen. Vi alla tre shoppade och julklappspengarna var bra att ha i fickan.
Vi tog en paus på spice and rice.
 
 
Så underbart gott!
Därefter bestämde vi oss alla för att vara hemma ikväll och vi tyckte att de behövdes fredagsgodis. Därmed blev det ett besök på Grahns, den bästa godisbutiken i stan.
Ha en bra kväll!
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0