Någon som jag älskar

2012-12-21 / 13:54:00
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag är en person som enbart umgås med folk jag tycker om och trivs med. Då jag har ett väldigt dåligt självförtroende är det bäst för mig. Att hela tiden umgås med folk som snackar skit och ljuger för en det är verkligen inte meningen att det ska vara så. Jag hade de så i några år och aldrig igen.
Men om jag ska välja någon att berätta lite extra om då så tar jag min bror Erik. Han och jag har alltid stått varandra nära men nu när vi båda har blivit äldre och han har börjat gymnasiet så förstår vi varandra på ett helt annat sätt. Vi har samma mål och vi gillar samma saker. Trots att han ibland gör saker jag inte tycker är okej så är han min bror och kommer alltid vara det. Jag kommer alltid att ta hans parti och jag kommer alltid älska honom dock innebär inte det att jag kan vara sur på honom. Jag är stolt över honom och de flesta valen han gör i livet. Han är min bror, min familj och jag kommer alltid att finns för honom och älska honom.
Cya Anna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0