gästinlägg à la Erico Hernando

2012-01-13 / 23:10:55
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hejsan annas alla bloggläsare! Nu var det dags för mig att gästblogga igen. Jag skriver inte på en dator utan jag skriver på annas mobil så om det blir många stavfel så är det inte mitt fel, det är bara annas mobil som är omöjlig att stava på! Men ja, vad ska jag skriva här då? Jag har ingen aning. Anna sitter här brevid mig och mumsar på popcorn. Mums säger jag bara! Brevid henne sitter en kvinna i blå tröja, hon brukar kallas Blomkålen. Men nog om henne. Detta ska hadla min Anna-pytt-i-panna. Men vad kan man säga om henne? Ja nu vet jag! Jag kan ju göra detta inlägg till en kontaktanons! Så alla ni killar som läser där ute, gnugga era ögon och läs ordentligt nu! Letar just DU efter en smart, snäll, söt och social tjej så kan anna vara tjejen för dig! Hon gillar promenader, mysiga fiömkvällar och shoppingturer på stan. Hon har blånt hår och en riktigt läcker kropp som passar en kvinna med stil! Låter det intressant, skriv en kommentar! Kom igen nu killar, skriv så det ryker! Nej nu måste jag dra, men skriv nu kilöar! Ha de gött allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0