Jönköping

2012-01-03 / 19:42:15
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hemkommen från Jönköping. En stad som jag alltid har sett som liten men så var inte riktigt fallet. Kom ner igår, vi gick på stan. Massa mysiga butiker och affärer som inte vi har i Skövde. Hittade mig en kofta på rean. Det blev även en fika på Espresso House. Fram mot eftermiddagen tog vi oss mot lägenheten där vi spenderade resten av kvällen. God mat och underbart sällskap. Jag saknar den tiden då man bara kunde göra sånna här grejer tillsammans med Maria, nu krävs lite mer planering. Idag blev det en lugn dag, Jocke kom upp och vi åt middag.
Resten av kvällen blir nog lugn. Är helt slut verkligen.
Har inga bilder från min tripp, men bilder från nyår har kommer upp. Dock inte mina utan Johannas.
Cya Anna!
Det blir en tur till Erica. Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0