Överlycklig

2012-01-21 / 14:30:49
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Min dag blev just toppenbra!! Jag har ju tagit tag i min träning igen och har därför börjat mäta min midja för att se om det ger resultat och gissa vad, denna vecka har jag tappat 6cm i midjan! Åh jag är överlycklig! Jag har känt att det har hänt ngt men att det var så mkt. Så nu har jag blivit ännu mer motiverad till att köra hårt.
Idag har jag tränat och Erik ska börja nu med så då kan jag gå med han också. Sen har jag duschat och nu städat mitt rum, det behövdes kan jag lova. Ikväll ska jag umgås med familjen och mormor som kom nyss. Imorgon ska jag umgås med Johanna. Min helg ser väldigt bra ut.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0