Overwelming

2012-01-11 / 17:50:17
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Vardagen är igång igen. På alla möjliga sätt, förkylning, första provet skrivet, plugg, bussförseningar och trötthet. Det hann gå två dagar och då var jag ändå hemma igår. Första dagen i skolan började inte som jag ville, har vart förkyld i ngr dagar men det har inte varit mer än lite hosta och snuva. Men sen igår så blev det lite mycket då jag fick ont i magen också. Så jag gick hem och la mig och sov i tre timmar!! Tur var det för nu mår jag mycket bättre. Idag blev det skola. En vad ska man säga, omtumlande dag. Allt på samma dag-nu har jag myst med mina bröder gjort lite tyska och ätit krabbpaj resten av kvällen blir nog chill. Oskar vill spela barngeni så det får bli det nu en stund. Tills vi ses igen...
Cya Anna!
Hade ingen bild på Oskar på denna datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0