Ovettigt

2012-01-25 / 18:39:36
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Träning, skola och plugg. Har kommit in i den vanliga kretsen igen. Säger till mig själv varje dag att idag ska jag blogga och blogga om ngt roligt men nepp så blir det inte. Det är alltid något annat som kommer i kläm. Men som sagt jag har kommit in i det vanliga svensson livet igen, ni vet då man gör saker fast man egentligen inte tänker efter för att man är så pass trött. Det spelar ingen roll hur tidigt jag går och lägger mig jag är ändå lika trött och ändå sov jag bort hela mitt lov.
Efter skolan idag jag gick och brorsan till gymmet, det var extra tungt idag vet inte varför. Det känns som att jag är på väg ut ur min träningsperiod men jag ska övervinna den denna gången. Annars så händer det inte så mycket just nu, livet rullar på. På fredag ska jag umgås med vänner, på lördag blir det handboll på dagen och sen får vi se. Kanske kommer upp ett annorlunda inlägg senare.
Blev inte vettigt alls detta men men.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0