Skiing

2012-01-29 / 20:38:22
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Helgen försvann alldeles för fort! Jag har verkligen ingen aning om vart den tog vägen. Förhoppningsvis kommer nästa fortare än vad jag hinner reagera. Idag tog en jag en lång sovmorgon vilket var underbart. Efter det blev det en tur till Billingebacken tillsammans med Oskar. Det var med blandande känslor jag åkte dit igen och det var med en stor rädsla jag öppnade dörrarna till värmestugan. Det gick bra och jag är vid liv utan benbrott mina kära vänner! Att åka skidor igen var helt amazing! De blev en fin dag i backen.
Att åka skidor en hel dag resulterade i att plugget blev åsidolagt och boken hade inte öppnats än. Men nu är 120 sidor lästa och jag känner mig stolt. Resten tar jag tag i imorgon för nu ska jag kolla grey's anatomy och njut det sista av denna kväll.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0