Den senaste tiden

2012-07-30 / 18:17:54
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Även fast man jobbar så hinner man med en hel del. Bland annat har vi haft kalas för våran 10-åring och för farfar. 81 ljus ställdes på en bricka och de fick hjälpas åt att blåsa ut.
 
 
I lördags åkte vi ut till Kållandsö igen för att gå på Diggilo med farmor. Det var en blöt upplevelse kan jag få be att tala om, fanns inte ett enda ställe på kroppen som jag inte var blöt.
Igår när jag kom hem från jobbet så var jag sjukt sugen på frukt så jag gjorde min en fruktsallad sen sov jag skönt en stund.
 
 
Ikväll kommer kusinerna hit och vi ska grilla lite hamburgare. Imorgon är jag ledig och då ska jag SOOOVAAAAAA! Nästa vecka, Göteborg, kusten och Grekland!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0