Allt är som vanligt

2012-09-06 / 18:37:14
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Allting rullar på som vanligt igen. Skola, kompisar, plugg, körkort och jobb.
Idag kickade vi igång våra projektarbeten på riktigt och det gick riktigt bra. Därefter blev det en lunch tillsammans med Erica och en körlektion på eftermiddagen.
Dessutom har jag storstädat mitt rum, det var verkligen på tiden. När jag ändå var igång städade jag hela huset, kändes bra då jag nu tittade på ung och bortskämd. Mina brukar säga att jag är bortskämd ibland men jag hoppas att jag verkligen inte liknar dessa ungdomar.
Resten av kvällen ska jag mysa lite med familjen. Pappa har stått ute i kylan och grillat så det vankas en god middag.
Cya Anna!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0