Den bästa dagen i mitt liv

2013-06-06 / 18:34:32
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Igår var dagen äntligen kommen. Dagen då jag skulle ta studenten. I flera månader har jag väntat på denna dag. Jag har föreställt mig den och planerat den i minsta detalj. Vet ni vad? Det blev den bästa dagen i mitt liv.
Den glädjen och adrenalinkicken man får av alla förväntninga och händelser är helt obeskrivlig. Det går inte att beskriva dagen om man själv inte upplevde den eller har upplevt den. Enklast är, den var underbar! TACK TILL FAMILJ, SLÄKT OCH VÄNNER SOM GJORDE DEN OFÖRGLÖMLIG. JAG ÄLSKAR ER. Stort tack till den mest underbaraste klassen av dem alla, SP3SK. Jag kommer aldrig glömma er!
 
 
 
 
 
 
TUSEN TACK FÖR ALLT!! Det är en dag jag sent kommer att glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0